3.3 Таблиці в текстових документах
Мета. Навчитись виконувати
форматування тексту.
Теоретичні відомості:
Таблиці є однією із найбільш
важливих елементів документів.
Для того, щоб
вставити таблицю в документ, можна скористатись такими командами:
1.
Клікнути на кнопці із зображенням таблиці на панелі
інструментів.
На екрані
з‘явиться розмічена на клітинки таблиця. Після цього потрібно потягнути мишу із
натиснутою лівою кнопкою по ній. Вибрані клітини зафарбуються іншим кольором.
Внизу цього діалогового вікна буде вказано розмір цієї таблиці.
2.
Вибрати в меню “Таблица” пункт “Добавить таблицу…” Там
необхідно буде вказати число стовпців, рядків та ширину стовпців.
Для вставки нового рядка в таблицю потрібно виділити
потрібний рядок і вибрати в меню “Таблица” пункт “Добавить строки”. Для вставки
стовпця виконується аналогічна операція тільки зі стовпцем.
Форматування таблиці виконується за
допомогою розділів пункту головного меню “Таблица“.
Для форматування прийнято використовувати пункти “Разбить ячейки“ та “Объеденить ячейки“. Для останнього пункту вибрані ячейки потрібно
виділити, для чого протягнути по ним курсором миші з натиснутою лівою кнопкою.
Для
форматування також можна використовувати пункти панелі інструментів “Таблицы и границы“.
Завдання 1.
- Створити
вміщений нижче документ.
- Відредагувати
текст таблиці згідно вміщеного нижче зразка.
- Записати
створений документ на диск А: під іменем “Практична робота №12.doc”
Хід роботи:
- Ввімкнути
ПК і дочекатись повної загрузки.
- Запустити
програму Microsoft Word.
- Виконати
вміщені завдання.
- Записати
висновки до зошита з практичних робіт.
- Вигрузити
програму Microsoft Word.
- Вимкнути
ПК.
Форма
1
СПИСОК
призерів ІІІ етапу
Всеукраїнських учнівських олімпіад
№ п/п
|
Прізвище, ім¢я
|
Клас
|
Школа
|
Предмет
|
Місце
|
Прим
|
||
Барський район
|
||||||||
1.
|
Науменко Наталія
|
8
|
Копайгородська СЗШ І-ІІІ ст.
|
історія
|
ІІІ
|
|
||
2.
|
Лакомський Артем
|
9
|
Войнашівська СЗШ І-ІІІ ст.
|
історія
|
ІІІ
|
|
||
3.
|
Крушельницький Богдан
|
11
|
Войнашівська СЗШ І-ІІІ ст.
|
історія
|
ІІІ
|
|
||
Бершадський район
|
||||||||
1.
|
Рогозянський Вадим
|
10
|
Бершадська СЗШ І-ІІІ ст. № 1
|
історія
|
ІІ
|
|
||
Вінницький район
|
||||||||
1.
|
Ткачук Геннадій
|
11
|
Мізяково-Хутірська СЗШ І-ІІІ ст.
|
історія
|
ІІ
|
|
||
2.
|
Сулима Світлана
|
8
|
Вінницько-Хутірська СЗШ І-ІІІ ст.
|
історія
|
ІІІ
|
|
||
Калинівський район
|
||||||||
1.
|
Катеринич Наталія
|
9
|
Калинівська СЗШ І-ІІІ ст. № 1
|
історія
|
ІІІ
|
|
||
Теплицький район
|
||||||||
1.
|
Гайда Ірина
|
11
|
Теплицька СЗШ І-ІІІ ст. № 2
|
історія
|
ІІІ
|
|
||
Шаргородський район
|
||||||||
1.
|
Лавренюк Тетяна
|
10
|
Руданська СЗШ І-ІІІ ст.
|
історія
|
ІІІ
|
|
||
м. Могилів- Подільський
|
||||||||
1.
|
Гіль Євген
|
11
|
СЗШ І-ІІІ ст. № 6
|
історія
|
ІІІ
|
|
||
м. Хмільник
|
||||||||
1.
|
Щуцька Зоряна
|
9
|
СЗШ І-ІІІ ст. № 1
|
історія
|
ІІ
|
|
||
2.
|
Войціцька Ірина
|
10
|
СЗШ І-ІІІ ст. № 4
|
історія
|
ІІІ
|
|
||
м. Вінниця
|
||||||||
1.
|
Герасимчук Аліна
|
8
|
ФМГ № 17
|
історія
|
І
|
|
||
2.
|
Коновалова Ганна
|
9
|
СЗШ І-ІІІ ст. № 23
|
історія
|
І
|
|
||
3.
|
Радостєв Ігор
|
10
|
СЗШ І-ІІІ ст. № 23
|
історія
|
І
|
|
||
4.
|
Веселюк тетяна
|
11
|
СЗШ І-ІІІ ст. № 4
|
історія
|
І
|
|
||
5.
|
Штифурак Констянтин
|
11
|
СЗШ І-ІІ ст. – ліцей № 7
|
історія
|
І
|
|
||
Запитання до захисту практичної роботи:
1. Які Ви знаєте
способи створення таблиць?
3. Коли
таблиця вважається активною?
4. Як
можна швидко зробити корекцію ширини стовпчика?
5. Як
можна поділити комірку таблиці на кілька вертикальних частин?
6. Яким
чином можна об’єднати комірки в таблиці?
7. Яким
чином в таблиці можна вилучити (вставити) рядок або стовпчик?
8. Що
означає сформатувати таблицю?
Домашнє завдання:
1. Підготуватись
до практичної роботи № 13.
Тема “Робота в середовищі текстового редактора”.
1.1
Переписати до зошита з практичних робіт інструкцію до
роботи № 13.
2. Повторити
основи роботи з текстовими редакторами.
3. Повторити
форматування шрифтів та абзаців.
4. Повторити
створення та редагування таблиць.
Немає коментарів:
Дописати коментар